BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Friday, January 28, 2011

Page3: Happy Birthday Abah!

29 Januari 1958 [bukan tarikh hari ni laa, tgk tahun brape tu!]
ni tarikh lahir sebenar abah aku.. maknanye skrg umor abah aku.. [ambik kalkulator n then kire 2011 tolak 1958, jokpan dia: 53] oo,upenye umor abah aku da 53 tahun.. sengal laa.. tu pon nak gune kalkulator..
mcm biase kalo ari jadi je,kena laa wish dulu.. HAPPY BIRTHDAY ABAH!!! [bajet anak omputeh laa nie,spikin2] tukar2!! SELAMAT HARI JADI ABAH!! [haa,baru betol!]

hello abah!! samat ayi jadi.. lov u!! <3


time2 mcm ni rase mcm nak balik umah je.. ugi aku xbli tiket ari tu.. kalo x,skrg aku bole wish depan2 abah.. ni x,anta msj je.. ye laa,kalo call kompem2 abah da tido.. [tido ms bc paper,tersengguk2: pglmn aku tgk abah time bc paper tgh2 mlm]

xpe lah abah, asalkan kak ngah ingat lagi besday abah kan??[bajet abah aku follow blog ni laa kan?]
papehal,kak ngah doakan abah panjang umor + murah rezki + bahagia selalu + sehat2 aje + keje kuat(utk bank in kt kak ngah tiap2 bulan..lalalalala)

kak ngah sayang abah sangat2!! abah lah abah yg terbaek di dunia!! tenkiu byk2 sbb besarkan kak ngah n jadikan kak ngah sorang manusia yg cantik [ehem2!!sempat lg??]

p/s: tanak tulis lagi.. sy takot sy nanges sbb rase sebak sudaa mule menguasai diri.. uhuk,,uhuk,,

p/s tambahan: sayangilah abah anda, xkire laa korang pggil dorang dgn nm ape skalipon: ayah/ papa/ dedi/ dad/ father/ fat [uit??ape ni??singkatan father??mn de laa..igt cam dedi ke ade singkatan dad..lol~]

BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment