BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, January 31, 2011

Page5: Sangat Penat

huff [mengeluh jap!] (X____x")

penat betol minggu nie.. macam2 aktiviti aku wat.. dr cycling ke kayak ke jenjalan ke shupim2 ke kem..
full schedule! mule2 ase nak wat entri sal aku g jenjalan ngan g kem tu.. tp bile d pikirkan dlm keadaan penat n xde mud nie, aku terrrpakse skip terlebih dahulu tentang benda2 mcm tu.. kalo x,memang tah pape laa bebelan aku kat entri2 tu.. tp memang aku akan tulis jgk.. tunggu laa..hehehehe~

ape yg aku nak tekankan di sini adelah [ceyyhh..] malam ni, aku nak rehat cukop2.. sbb esok aku nak mulekan misi menyiapkan esaimen2 n lab report yg berlambak! cuti bkn sekadar cuti, jgn nak men2 okei! nanti ko jgk yg kelam kabut bile cuti da abes.. pastu,mule laa nak susahkan org n diri sendiri.. <== membebel kat diri sendiri sgt best walaupon nampak agak kurang siluman! opss, typo error dpt dikesan situ..kurang siuman!ngee~

okei laa..nampaknye pensel sy perlu d asah utk menulis lagi.. nanti kite jumpe d next entry yaa..

p/s: jgn paksa diri wat macam2 kalo rase xlarat or penat..

p/s tambahan: bole je nak paksa diri kalo korang rase benda yg korang nak wt tu berbaloi n beshh!! [mn satu p/s yg perlu d ikot nie??]


BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment