BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Sunday, March 06, 2011

Page16: KAF - Intro

hemm.. ape yg aku nak tulis dulu ek.. 
ok.. korang tgk tajuk entri kali ni, xde nak tanya ape2 ke?
kompem2 laa nak tanya aku ape tu KAF kan? ape daa.. baiklah, untuk pengetahuan anda KAF bermaksud Kursus Asas Fasilitator.. kursus ini adalah bertujuan untuk melatih bakal2 fasi (insyaAllah!) yang akan  menyambut kedatangan student2 baru kat u aku ==> Unimas bagi sesi 2011/2012 selepas ini.. bajet nak jadi fasi laa aku ni.. hahaha!

memang besh gile laa kursus yg aku join nie,cuma untuk entri ni aku cuma akan citerkan intro je dulu.. korang tunggu laa part2 yg seterusnya selepas ini.. sebab aku ada banyak lagi keje lain nak wat.. ye laa, da 3ari join KAF.. semua assignment n keje2 sekulah aku belom siapkan lagi.. malam ni memang bertungkus lumus laa nak wat.. esok plak adew kuiz math.. campur ngan xstadi pape lagi.. macam mana nak tmbh byk2 entri kan? benda2 tu semua sgt merisaukan diri dan jiwa ku ini.. ceyyhhh~

okei laa, [tu je ke??] ehemm!! tu je lah.. aku nak gi mandi lak nie.. err~
aku undur diri dulu.. tapi sebelum tu kena undur kerusi dulu sbb aku sdg duduk atas kerusi pd waktu ini.. *lawak ke?* aku perlu mandi dan buat ape yg patot d buat oleh sorang muslim yg sejati lg berhati suci dan penuh murni.. lol~
korang tunggu laa cter mnarik aku sal KAF in da next entry yaa.. [janji kosong je dia ni! grr]
babai semua.. <3

p/s: join laa program motivasi or jatidiri macam KAF nie, sgt besh! korang akan rasa perubahan kat diri korang.. betol.. caya lah cakap aku ni.. : )

p/s tambahan: kalo korang jenis yg xsuke dgr ceramah or malas nak men ektibiti yg ntah pape lagi memenatkan fizikal dan mental, sile jgn join.. sebab korg akan rase mcm sengal je kat dalam program tu nanti.. : P

BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment