BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, February 28, 2011

Page15: Entri Baru

hadoii.. baru leh bubuh entri baru.. saket ati betol laa.. mesti korang pelik tgk entri aku xbtukar dr dulu kan? [bajet ramai peminat!] bukan aku tanak buh entri baru, tapi ada masalah poblemo sket ni.. broadband aku wat hal.. line tenet sgt slow tahap kura2 di pinggir kali.. [okei,mmg ayat yg sgt bajet]. so,xdapat aku nak buka blog untuk pos entri2 baru macam biase.. banyak sgt ke entri aku sblm ni? hahahaha..

kalo nak di ikutkan,memang banyak entri2 baru yg aku nak buh tp malangnye xdapat.. nanti2 lah, bila broadband aku agak stabil,, aku akan mule aktip balik dlm penulisan blog ini.. nama blog pon diari, sepatotnye tiap2 ari laa kena tulis kan? tp aku punye ni da sebulan sekali.. memang xpatot! okei laa, saje je aku nak tambah entri malam nie.. kebetulan dapat buka blog..hehe..

p/s: sila tukar entri anda supaya kawan2 xbosan asik baca entri yg sama je tiap kali masuk blog anda.. kasihanilah pollower2 anda..

p/s tambahan: sila tukar broadband jika broadband anda wat hal.. pastikan anda bayar broadband anda setiap bulan tanpa sebarang penangguhan.. lalala~

memikirkan masa depan.. hahaha  XD




BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

2 comments:

  1. masa depan??? macam merenung cicak di siling jah..huhuhu

    ReplyDelete
  2. yunk...
    suker pic kamu ni!
    smpoi

    ReplyDelete