BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 17, 2011

Page14: Bangun Awal

tajuk entri bkn main lagi.. nmpk sgt aku ni jenis yg selalu bangun lmbt.. hahaha! memang, tidak d nafikan lagi..
pagi ni aku bangun awal sgt2 tau [kul5 tu kira awal laa kan?], sbb selalunye aku bangun kul_.. [ini rahsie!]

tujuan aku bangun awal pd hari ini adalah untuk siapkan lab report.. bayangkan, ari ni nak anta baru wat.. memang suka sgt2 laa buat keje last minet.. pastu mule laa kelam kabut nak bangun awal laa, ape laa.. time ada masa bukannya nak wat.. ari2 ngadap fesbuk, ngadap game.. atau bgusip! xde keje berpaedah yg nak d buat.. seperti berkebun : tanam jagung, bg ayam makan, buat reban arnab, basuh baju kawan2, cat dinding kolej dan cuci kereta warden.. kalo laa buat homework awal2, xpe jgk.. adoyai!! tolong laa berubah wahai faizatul hasni~

tgk ni laa, tgh2 buat report pon sempat lagi berblog.. [bkn ape, time ni laa tenet lagu gile.. kalo x, mmg xde entri laa blog aku..hehehe] ade broadband pon sm je, slow.. lembab macam sipot sedut!! [sape suruh ko xbyr?mmg laa lembab.. lalalala!] 

harap maaf sbb entri kali ni byk mnunjukkan bebelan aku je.. geram kat diri sdiri.. suka tangguh keje n wat keje last minet.. susahkan diri sdiri je, kalo susahkan org lain xpe laa jgk.. hahahaha.. okei la, aku nak sambung buat lab report ni.. layan benda2 mcm ni, mmg xsiap keje aku ari nie.. btw, wish me luck! huhuhu..

bubuh gmbr budak yg sgt kiut nie sbb aku pon suke bajet kiut!

p/s: jangan tangguh keje.. elakkan wat keje last minet, siapkan keje awal2.. :p

p/s tambahan: kalo anda rasa anda suka buat benda mcm tu, teruskan jika ia buat anda hepi.. hahaha :D
BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

3 comments:

  1. yeah, masa itu emas. bertangguh itu pencuri masa~

    ReplyDelete
  2. amboi sempat lagi blogging ye . shuhhh pergi buat kerja tu :P

    ReplyDelete
  3. shark : hahahahaha..benar!

    k.trah: hahahaha..tenet tgh laju nie.. :p

    ReplyDelete