BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Thursday, February 03, 2011

Page10: Koyok Kaki

hehehehe.. tgh kemas bilik pon sempat lagi aku bukak blog nie.. so,dgn bilik yg xsiap kemas tu aku pom membuat 1 entri.. sebenarnye aku nak citer sal pengalaman aku pakai koyok kaki.. [bukan aku silap buh kool fever okei, aku betol2 kai koyok kaki tu!] : merujuk entri ini ==> Fever Flavour

d sebabkan kesihatan yg xberapa nk sehat smalam, aku pon mengambil keputusan utk pakai koyok kaki tu.. aku da lama beli koyok tu, dari clasmet aku.. dia tu pengedar koyok kaki yg sebenarnye perusahaan makwe dia.. kira tolong makwe dia laa.. wahh!! sooo sweet tlg jual bnda2 mcm tu..kan?? [ehem2..da lame beli, baru nak pakai..tu pon nak gitau org!] *oit2!!sukati aku laa..diam2 bole?

ok, berbalik pada topik kita.. koyok kaki.. tahukah anda?? [skema mode]


TANDA-TANDA BADAN BANYAK TOKSIN :
  • Kerap sakit kepala
  • Badan akan berasa letih tanpa sebarang sebab
  • Susah bangun tidur
  • Bahagian keliling mata gelap
  • Bahagian-bahagian tertentu di permukaan kulit seperti di bahagian bawah lengan, celah paha dan sebagainya juga akan kelihatan gelap daripada warna asal kulit
  • Banyak angin, alahan, inflamasi pada sendi
  • Sinus
  • Berat badan meningkat
  • Kehadiran selulit
  • Masalah jerawat dan banyak lagi
FUNGSI-FUNGSI KOYOK KAKI :
  • Membuang toksin dlm badan, air berlebihan & cegah bau kaki
  • Membuatkan badan menjadi lebih bertenaga
  • Membuang angin dalam badan.
  • Mengurangkan allergic, sakit sendi,
  • Mengurangkan sakit kepala, migrain atau tekanan kerja
  • Menormalkan tekanan dan aliran darah
  • Menguatkan sistem immune badan
  • Melegakan sakit tumit & tapak kaki
  • Mengurangkan sembelit, kembung perut
  • Membantu masalah jerawat/resdung
  • Mengurangkan diabetes, kegemukan
  • Mengatasi masalah sukar tidur
  • Berpanjangan penggunaan ubat
  • Bekerja dengan bahan kimia seperti cat, larutan pembersih dll
  • Menyegarkan ketika bangun dari tidur
  • Mengurangkan sakit gout, sendi, juga untuk perokok
CARA GUNA KOYOK: MUDAH DENGAN 3T TAMPAL,TIDO,TOKSIN HILANG
  • Guna 5 hari setiap malam berterusan, rehat 2 hari kemudian sambung guna sehingga warna toksin berkurangan.

INFO2 LAIN
okei.. memang aku bangun2 tgk koyok tu dah itam gile n tahap jijik tahap ape ntah.. [so, aku xjd nk buh gmbrnye kt sini.. nnti korang xlalu nk mkn lak kalo tgk..] tp ade x korang terfikir yg benda tu menipu?? kot2 benda tu memang akan jadi itam dgn sendirinye, bkn d sebabkan toksin kita.. aku agak2 je laa nie.. jgn nak pecaye lak ye.. aku ade try letak lg 1 koyok kt luar bilik, jadi itam mcm tu jugak.. sbb tu aku ase cam benda nie cume saiko aku je.. tp tgh cari info td, aku ade jumpe 1 blog yg agak menyokong kenyataan aku ni ==> Belog Mak Budak.. korang tgk lah ye.. huhuhu~

p/s: try laa gune koyok tu.. aku xtau nk klasifikasikan bez ke x, so korang rase laa sendiri ye..

p/s tambahan: jagalah kesihatan korang agar badan xde byk toksin sgt.. hohoho <3
BOLEH LIKE KALAU SUKA! : D www.tips-fb.com

2 comments: